Så var styrningen klar | Sverigedemokraterna i Flen

Så var styrningen klar

Nu är Flens nya politiska styrning klar!

Detta utan att någon av de andra partierna varit i kontakt med oss Sverigedemokrater.

Vi har hela tiden varit öppen för en dialog med ALLA partier men det är ingenting de har varit intresserade av. De har gjort sitt yttersta för att totalt utesluta oss från något inflytande. Det innebär även att de gör sitt yttersta för att inte Ni, 1.953 människor, dvs 19%, av kommunens invånare heller inte ska ha något att säga till om. Detta i en s.k demokrati.

Vid första KF-mötet möttes våra representanter av suckar och stön när vi hade ordet. Beteendet somliga kommunfullmäktige ledamöter visade var rent av pinsam.

Innan mötet blev en av våra representanter,Sven Bager, kontaktad av Lars-Erik Larsson S, Flens kommunalråd.

Där han uppmanade att när

vi, Sverigedemokraterna Flen, kommer till KF-mötet så uppträder man artigt och trevligt. Vet inte om det bara gällde oss i SD?

Detta är något som för oss är en självklarhet och underförstått.

Trots detta kommer vi fortsätta driva Våra, och Era, politiska frågor. Oavsett vem eller vilka som lägger diverse förslag kommer vi i sverigedemokraterna rösta för det alternativ vi finner bäst för Oss och Er.

Vi är inte långsinta utan har kommunens bästa i fokus.